Dunia Herba HPA

Peluang Pelaburan Terbaru KoWahida

Posted on: 1 Jun, 2007

REBUT PELUANG INI!

Koperasi Wahida Berhad Kini Menawarkan Peluang Pelaburan Baru Sebanyak RM 2 Juta.

Pelaburan:
-Kopi O Radix: RM 1 Juta
-Radix Cola: RM 1 Juta

Ayuhlah segera melabur bersama kami kerana peluang terbaik sebegini tidak datang selalu. Melaburlah demi masa depan anda yang gemilang…InsyaAllah.

*Pendaftaran pelaburan hanya dibenarkan di cawangan HPA dan Pejabat KoWahida sahaja. Terbuka kepada ahli HPA sahaja.

Makluman:
-Pelaburan saham untuk Kopi Radix telah ditutup bermula 1 Mei 2007 dengan jumlah peburan terkumpul ialah RM 2.033 Juta.
-Sebarang pertanyaan, sila hubungi bahagian Koperasi di talian 04-9773813/14 Faks: 04-9773812 (Cik Aida/Toyib)

28 Respons to "Peluang Pelaburan Terbaru KoWahida"

Askm. Saya ingin bertanya apakah produk yang sesuai untuk mengatasi masalah anak saya (3thn) yang sebulan atau 2 bulan sekali demam/batuk dan selsema.
Buat masa sekarang saya berikannya omega3 dan madu asli sebagai supplement sampingan.
Wsalam.

Askm. Saya ingin bertanya apakah produk yang sesuai untuk mengatasi masalah anak saya (3thn) yang sebulan atau 2 bulan sekali demam/batuk dan selsema.
Buat masa sekarang saya berikannya omega3 dan madu asli sebagai supplement sampingan.
Wsalam.

Wslm En Has Dean, cadangan produk HPA utk masalah anak anda:

1. Kordial Roselle: minum setiap hari
2. Madu Asli
3. Teh Herba: campur dgn beberapa titis Madu Asli HPA, minum jika demam

Selamat mengamalkannya! Wassalam.

Wslm En Has Dean, cadangan produk HPA utk masalah anak anda:

1. Kordial Roselle: minum setiap hari
2. Madu Asli
3. Teh Herba: campur dgn beberapa titis Madu Asli HPA, minum jika demam

Selamat mengamalkannya! Wassalam.

a’kum,saya mempunyai berat badan yg agak mengemokkkan,masaalahnya sekarang saya sakit tumit dan dari pinggang saya rasa sakit saperti dicucuk.Apakah penyakit saya,herba apakah yg bolih diambil olih saya,selain dari masaalah diatas saya juga ada penyakit resdung,saluran jantung tersumbat,sembelit dan tiriod.Apakah herba yang sesuai bagi saya?

a’kum,saya mempunyai berat badan yg agak mengemokkkan,masaalahnya sekarang saya sakit tumit dan dari pinggang saya rasa sakit saperti dicucuk.Apakah penyakit saya,herba apakah yg bolih diambil olih saya,selain dari masaalah diatas saya juga ada penyakit resdung,saluran jantung tersumbat,sembelit dan tiriod.Apakah herba yang sesuai bagi saya?

Saya telah menjadi ahli…..Bagaimana untuk menjadi pengedar kawasan….boleh dapatkan saya alamat2 pengedar seluruh kaw. NS dan melaka….tk

Saya telah menjadi ahli…..Bagaimana untuk menjadi pengedar kawasan….boleh dapatkan saya alamat2 pengedar seluruh kaw. NS dan melaka….tk

Salam En Muhazam, sila nyatakan kawasan yg anda ingin kami letakkan. Sila check emel anda, kami telah berikan senarainya. Wassalam.

Wslm Tengku Asmat, disarankan agar anda mengambil set lengkap produk HPA iaitu D’DEU, D’DET, D’KARM dan Omega 3 Softgel utk menyeimbangkan suhu, angin dan membuang toksid dlm badan. Tambahan, ambil pelawas utk merawat sembelit anda dan juga Kopi Radix.

Salam En Muhazam, sila nyatakan kawasan yg anda ingin kami letakkan. Sila check emel anda, kami telah berikan senarainya. Wassalam.

Wslm Tengku Asmat, disarankan agar anda mengambil set lengkap produk HPA iaitu D’DEU, D’DET, D’KARM dan Omega 3 Softgel utk menyeimbangkan suhu, angin dan membuang toksid dlm badan. Tambahan, ambil pelawas utk merawat sembelit anda dan juga Kopi Radix.

Saya ingin menyertai kowahida tetapi malangnya borang di stokis KB sudah kehabisan…….. dicadangkan supaya borang melalui internet disediakan.

Sila ajukan pertanyaan atau komen ke web baru ini: http://www.duniaherbahpa.com . Wassalam.

Bagaimana saya nak mengikuti kursus mingguan di kelantan? Saya berasal dari utara tanah air dan kini bekerja di kelantan

Saya selalu menghadapi masalah kemurungan, selalu berasa letih dan lemah badan. Saya juga mempunyai resdung dan masalah kulit berminyak.
Apakah herba dan produk yang sesuai untuk saya gunakan??

Salam En Syed, DIHARAP ANDA DAPAT BERI KERJASAMA UNTUK MENGHANTAR APA-APA KOMEN ATAU PERTANYAAN KE LAMAN WEB BARU IAITU http://www.duniaherbahpa.com . SEGALA KOMEN ANDA DALAM LAMAN BLOG INI TIDAK AKAN DILAYAN. HARAP MAKLUM. Wassalam.

salam…
Kakak kawan saya ada ketumbuhan di payu dara.Apakah herba yang sesuai untuk beliau?

duit yang dilabur,boleh diambil semula pada bila2 masa@ ada syarat2 lain??

Salam Aswad, cdgn herba HPA utk ketumbuhan:

1. Fisalin B
2. Shark Cartilage
3. Kopi Radix

Utk koperasi wahida, duit yg dilabur tak boleh dikeluarkan sehingga cukup setahun. Ia tidak sama seperti ASB.

ada tak berita tentang bila bonus yang bakal diterima oleh pelabur dalam koperasi wahida akan diumumkan?

assalamualaikum,
saya amat berminat untuk mempelajari teknik akupuntur dan bekam. di manakah saya boleh belajar? Saya tinggal di Bangi, selangor.

Salam Azeezoo, kami dimaklumkan bahawa kemungkinan dividen akan diumumkan awal tahun ini tapi belum pasti masa yg tepat mengenainya.

Assalammualaikum,..saya tinggal di Batu Pahat, Johor.Bagaimana caranya saya nak join kursus yang dianjurkan oleh HPA.

Waalaikumussalam Aida, sila rujuk jadual program HPA di web rasmi HPA http://www.hpa.com.my. Anda boleh hubungi mereka yg berkenaan iaitu penyelaras program utk menyertai mana2 program HPA seluruh MAlaysia. Wassalam.

saya ingin mengeluarkan saham yang telah matang pada januari 2008.bagaimana caranya

Salam Sarini, perkara yg berkaitan dgn Koperasi HPA hendaklah diajukan kpd:

Pn. Rohaida Binti Jamaludin
Hantar Email: kowahida@hpa.com.my
No Tel : 04 – 977 3813 / 14
No Fax : 04 – 977 3812

Salam..saya berminat untuk membuat pelabura..adakah peluang untuk membuat pelaburan telah ditutup..sekiranya peluang masih terbuka, berapakahj umlah minimum untuk sayer membuat pelaburan…jika tak keberatan pihak syarikat boleh menghubungi saya di talian 012-6040282…
terima kasih…

SALAM, Saya ingin melabur dalam saham kowahida untuk anak saya yang berumur 12 tahun, layakkah dia.saya telah manjadi ahli HPA.

salam,Anak saya batuk yang berpanjangan, buat masa ni dia telah makan ubat batuk spirulmadu dan air Imt,ubat tambahan apa lagi yang patut dimakan, terima kasih

Tinggalkan Jawapan

PERHATIAN!

*Mulai sekarang, laman blog ini akan berpindah sepenuhnya ke laman web baru iaitu http://www.duniaherbahpa.com . Segala info terbaru tentang produk dan berita HPA tidak lagi diupdate dalam blog ini. Sebarang pertanyaan dan komen juga hendaklah dikemukakan dalam laman web baru. Harap maklum. Sekian, terima kasih-DuniaHerbaHPA

PERHATIAN!!!

DIHARAP ANDA SEMUA BERI KERJASAMA UNTUK MENGHANTAR APA-APA KOMEN ATAU PERTANYAAN KE LAMAN WEB BARU IAITU www.duniaherbahpa.com . SEGALA KOMEN ANDA DALAM LAMAN BLOG INI TIDAK AKAN DILAYAN. HARAP MAKLUM.

Tanya Online


Muhamad Redza (0193093956)


Mirzan (012-2780799)


Nurul Huda (019-6786881)

