Dunia Herba HPA

Sos Tomato HPA

Posted on: 29 Jun, 2008

sos-hpa.png

Harga Pengguna
Semenanjung Malaysia: RM 3.30
Sabah & Sarawak: RM 3.80

Harga Pengedar HPA
Semenanjung Malaysia: RM 2.80
Sabah & Sarawak: RM 3.30

Nilai Mata (NM): 0.25

==========================================

Panduan/Petua/Artikel Berkaitan Sos HPA Tulisan Tn Haji Ismail, Pengarah Urusan HPA

Bukan hanya sedap dan lazat tetapi jauh berkhasiat daripada sos-sos yang lain dipasaran. Ini adalah kerana sos cili kita tidak menggunakan sebarang pewarna dan diproses terus dari cili dan tomato. Perbuatan sebahagian besar industri sos yang memasukkan pewarna bagi mendapatkan kilauan merah cili boleh mendatang masalah kesihatan dalam jangkamasa yang lama.

Pewarna dikatakan salah satu bahan yang menyebabkan berlakunya kanser. Dalam ertikata yang lain pewarna tidak menjadi darah dan daging dalam tubuh badan. Orang yang ada kanser payudara sangat bahaya dengan kehadiran pewarna terutama pewarna yang ada pada belacan/terasi(indon) kerana ia menjadi penggalak/pemacu(ind) pertumbuhan kanser. Inilah kesan pewarna dalam makanan dan kelebihan sos kita untuk kesihatan. Insya-Allah.

Tinggalkan komen

PERHATIAN!

*Mulai sekarang, laman blog ini akan berpindah sepenuhnya ke laman web baru iaitu http://www.duniaherbahpa.com . Segala info terbaru tentang produk dan berita HPA tidak lagi diupdate dalam blog ini. Sebarang pertanyaan dan komen juga hendaklah dikemukakan dalam laman web baru. Harap maklum. Sekian, terima kasih-DuniaHerbaHPA

PERHATIAN!!!

DIHARAP ANDA SEMUA BERI KERJASAMA UNTUK MENGHANTAR APA-APA KOMEN ATAU PERTANYAAN KE LAMAN WEB BARU IAITU www.duniaherbahpa.com . SEGALA KOMEN ANDA DALAM LAMAN BLOG INI TIDAK AKAN DILAYAN. HARAP MAKLUM.

Tanya Online


Muhamad Redza (0193093956)


Mirzan (012-2780799)


Nurul Huda (019-6786881)