Dunia Herba HPA

Program HPA Bulan Januari 2009

Posted on: 7 Januari, 2009

1. Program: Ceramah Halal Haram dengan kerjasama Gabungan Nazir Masjid Ulu Selangor

Tarikh: 10hb Jan 2009 (Sabtu)
Masa: 8.30 pagi
Lokasi: Dewan Serbaguna Bandar Utama Batang Kali, Selangor

Penceramah: Pengarah Urusan HPA

Bayaran: RM 10 sahaja termasuk makan tengahari. Semua ahli HPA di jemput hadir.

2. Kuliah Perubatan Jawi (KPJ) Bersama Pengarah Urusan HPA

22hb Jan 2009 – Kuala Lumpur Internasional Hotel (Kg.Baru KL)

23hb Jan 2009 – Hotel Continental Kuantan

26hb Jan 2009 – Dewan HPA Cawangan Shahab Perdana

28hb Jan 2009 – Melaka

29hb Jan 2008 – Dewan HPA Kluang 2

Majlis bermula jam 8.30 malam.

Program Tumpuan: MAJLIS PERASMIAN RESTORAN RFC DI ALOR STAR PADA 7 FEB 2009

Hotline HPA: 013-9299944

=============================

PROGRAM PERKONGSIAN BIJAK CEMERLANG (PBC) JANUARI 2009

Jana pendapatan 5 Angka Dalam Masa 5 Bulan Melalu PBC. Lihat jadual program disini: http://hpa.com.my/program_bulanan/jadual08.doc . Sila klik untuk mendownload.

Baca info lanjut mengenai PBC disini: http://duniaherbahpa.com/category/perkongsian-bijak-cemerlang/

6 Respons to "Program HPA Bulan Januari 2009"

assalamualaikum…
klau nk wat latihan industri@praktikal kt kilang@ladang HPA leh x???
sy ngh bljr kejuruteraan pertanian…
klau leh nk berurusan ngn sapa???

assalamualaikum…
saya ingin bertanya,saya tinggal di sungai petani kedah. Saya pelajar tahun akhir Ijazah sarjana Muda Program Sains Pentadbiran.Saya berminat membuat praktikal di salah sebuah cawangan HPA Sdn.Bhd. Bagaimana dan apa procedure yang diperlukan untuk membuat praktikal di sana?

assalamualaikum…
saya merupakan pelajar tahun akhir bg jurusan pengurusan perniagaantani dr UUM.Saya berminat untuk membuat praktikal di salah sebuah cawangan HPA Sdn.Bhd di sekitar kawasan Seri Kembangan/Serdang/Putrajaya pada awal Disember 2010.Apakah prosedur yang diperlukan untuk membuat praktikal di sana?

saya sijil teknologi makanan nak buat praktikal kat HPA..
bagaimana saya nk uruskan pasal borg permohonan tu??
dengan sapa ay harus berjumpa??

assalamualaikum wbt…
saya merupakan pelajar tahun 3 jurusan ijazah sarjana muda kejuruteraan kimia-bioproses dr UTM,skudai.Saya sangat berminat untuk membuat praktikal di salah sebuah cawangan HPA Sdn.Bhd di mana2 kawasan sekitar utara untuk latihan industri saya pada bulan mei 2011.adakah latihan industri ada ditawarkan?jika ada, apa yang saya perlu lakukan untuk memohon?
syukran jazilan.

salam nurul, sila hubungi HQ HPA utk urusan berkenaan, 049776805.

Tinggalkan Jawapan

PERHATIAN!

*Mulai sekarang, laman blog ini akan berpindah sepenuhnya ke laman web baru iaitu http://www.duniaherbahpa.com . Segala info terbaru tentang produk dan berita HPA tidak lagi diupdate dalam blog ini. Sebarang pertanyaan dan komen juga hendaklah dikemukakan dalam laman web baru. Harap maklum. Sekian, terima kasih-DuniaHerbaHPA

PERHATIAN!!!

DIHARAP ANDA SEMUA BERI KERJASAMA UNTUK MENGHANTAR APA-APA KOMEN ATAU PERTANYAAN KE LAMAN WEB BARU IAITU www.duniaherbahpa.com . SEGALA KOMEN ANDA DALAM LAMAN BLOG INI TIDAK AKAN DILAYAN. HARAP MAKLUM.

Tanya Online


Muhamad Redza (0193093956)


Mirzan (012-2780799)


Nurul Huda (019-6786881)

