Dunia Herba HPA

Sabun Cassia (Ekstrak Gelenggang)

Posted on: 4 Oktober, 2006

sabun-cassia.jpgSabun Ekstrak Gelenggang.

Mencegah punca kegatalan kulit anda.
Dihasilkan dari khasiat Gelenggang, Tea Tree Oil dan haruman Serai Wangi. Berkesan sejak turun-temurun untuk menyingkirkan ekzema, fungus, gatal-gatal, panau dan kurap. Baik untuk masalah kulit kanak-kanak dan orang dewasa. Kurang sesuai untuk perawatan muka.

Komposisi (80 gram per buku) :
Gelenggang, tea tree oil dan haruman serai wangi.
Harga :
Semenanjung : RM6
Sabah/Sarawak : RM7

12 Respons to "Sabun Cassia (Ekstrak Gelenggang)"

assalammulaikum…
Boleh kah ia menghilangkan panau?..dan mengambil masa berapa lama untuk sembuh..?adakah mengambil masa dalam masa beberapa minggu?

Waalaikumussalam Cik Aishah, Sabun Cassia ini memang amat sesuai utk mengatasi masalah panau. Gunakanlah secara berterusan. Mungkin akan mengambil masa yg agak lama.

hmm saya ada penyakit kurap yang dah lebih 5tahun…macam maner bleh tak ?

Salam En Teruna, kami amat menggalakkan anda utk mencubanya. Gunakan sabun cassia utk mandian dan Tea Tree Oil Cream utk disapu pada bhgn yg terkena kurap. Wassalam.

kat mana saya boleh dapatkan sabun gelenggang ni???

Sabun gelenggang boleh didapati dari mana2 cawangan atau stokis2 HPA.

Salam Sakura, anda boleh dapatkan melalui agen2 kami yg berhampiran dgn tempat anda. Sila klik link ini: http://duniaherbahpa.com/usahawan-hpa/ . Selain itu, anda boleh lihat senarai stokis HPA di link ini: http://www.hpa.com.my/mal.php?page=dist . Wassalam.

selain sabun cassia, ada tak ubat tambahan dari HPA untuk penyakit ekzema?

Salam…
Saya ada pengalaman .2 orang anak saya mengalami ekzema sejak kecil.Baru2 ini saya cuba amalkan roselle kapsul,dibuka dan bancuh dgn sedikit air n tambah satu sudu kecil madu,kacau n minum.Bahagian kulitnya saya menggunakan sabuh bayi hpa sbg mandian n sapu bedak delima biji dibancuh dan sapu seluruh badan.
Alhamdulillah stlh sebulan ekzema berkurangan n kulitnya pula semakin pulih,tidak seperti dulu.Selain itu masalah wheezing anak saya pulih bila diamalkan dengan madu.
Terima kasih HPA kerana saya tidak perlu bergantung kepada ubat kimia yang mahal n mengandungi steroid lagi

salam..

dah 2 tahun saya alami panau di bahagian belakang dan depan badan. banyak dan saiz kecil2. dah mcm2 krim sapu saya guna begitu juga dgn ubat pil dr klinik n farmasi tp x juak hilang.

bole ke sabun ni membantu?
ade kesan sampingan x?

boleh saya tahu sebab produk ini diberhentikan pengeluarannya??

kenapa sabun ni dihentikan, macammana kalau nak dapatkan di bandaraya johor bahru.

Tinggalkan komen

PERHATIAN!

*Mulai sekarang, laman blog ini akan berpindah sepenuhnya ke laman web baru iaitu http://www.duniaherbahpa.com . Segala info terbaru tentang produk dan berita HPA tidak lagi diupdate dalam blog ini. Sebarang pertanyaan dan komen juga hendaklah dikemukakan dalam laman web baru. Harap maklum. Sekian, terima kasih-DuniaHerbaHPA

PERHATIAN!!!

DIHARAP ANDA SEMUA BERI KERJASAMA UNTUK MENGHANTAR APA-APA KOMEN ATAU PERTANYAAN KE LAMAN WEB BARU IAITU www.duniaherbahpa.com . SEGALA KOMEN ANDA DALAM LAMAN BLOG INI TIDAK AKAN DILAYAN. HARAP MAKLUM.

Tanya Online


Muhamad Redza (0193093956)


Mirzan (012-2780799)


Nurul Huda (019-6786881)