Dunia Herba HPA

Sabun Pegaga Alami

Posted on: 20 Mac, 2007

sabun-pegaga-alami.png

Sabun Pegaga Alami keluaran HPA, tiada yang sepertinya – tanpa SLS (sodium laureth sulfate), pH seimbang, hipoalergenik dan efektif.

  • Diperbuat daripada minyak kelapa sawit murni dengan gabungan herba pegaga dan bahan semulajadi yang mewujudkan sensasi dalam mandian.
  • Sesuai dijadikan lulur muka dan badan.
  • Tidak begitu berasid atau beralkali, ianya menjanjikan kelembutan yang maksima.
  • Pegaga (Centella asiatica) mempunyai bahan aktif yang dibuktikan secara saintifik mempunyai kesan positif terhadap kulit selain mengandungi vitamin A, B, D dan K.
  • Pegaga dapat meransang pembentukan lipid dan protein yang berguna untuk kulit di samping berkemampuan mengikat struktur kolagen dan membantu sintesis pemulihan tisu kulit.

Harga:

RM 12 (Semenanjung Malaysia)

RM 15 (Sabah & Sarawak)

6 Respons to "Sabun Pegaga Alami"

aslkm. kalau saya amalkan sabun ini sebagai pencuci muka harian, adakah saya perlu kepada toner dan pelembab muka seperti kebanyakan pencuci muka lain? tq

Soalan dari Syarha:

Sabun Pegaga Alami


aslkm. kalau saya amalkan sabun ini sebagai pencuci muka harian, adakah saya perlu kepada toner dan pelembab muka seperti kebanyakan pencuci muka lain? tq
Jwnp: Salam Cik Syarha, anda boleh menggunakan mana-mana produk untuk cucian muka iaitu sama ada produk sabun atau kosmetik. Tidak ada sebarang masalah jika anda ingin menggunakan kedua-duanya secara bersama. Wassalam.

Salam…
ape beza sabun pegaga alami dengan asiatica? mane yg lebih elok utk org yg mengalami mslh jerawat yg truk? sy sudah btahun2 mencari produk yg sesuai utk muka sy, last skali sy try sabun pegaga asiatica. tp muka sy still cam tu jgak. so, ape saranan cik?
* satu lagi, sy xde gune compact powder utk kgunaan sharian. ade cdgn x mane2 produk hpa utk compact powder yg sesuai? sy memiliki kulit yg sgt sensitif dan berminyak…
*syukran…

Assalamualaikum..
Boleh sy beli secara online?

salam…
bila sabun pegaga alami akan ada lgi??
email me

Tinggalkan komen

PERHATIAN!

*Mulai sekarang, laman blog ini akan berpindah sepenuhnya ke laman web baru iaitu http://www.duniaherbahpa.com . Segala info terbaru tentang produk dan berita HPA tidak lagi diupdate dalam blog ini. Sebarang pertanyaan dan komen juga hendaklah dikemukakan dalam laman web baru. Harap maklum. Sekian, terima kasih-DuniaHerbaHPA

PERHATIAN!!!

DIHARAP ANDA SEMUA BERI KERJASAMA UNTUK MENGHANTAR APA-APA KOMEN ATAU PERTANYAAN KE LAMAN WEB BARU IAITU www.duniaherbahpa.com . SEGALA KOMEN ANDA DALAM LAMAN BLOG INI TIDAK AKAN DILAYAN. HARAP MAKLUM.

Tanya Online


Muhamad Redza (0193093956)


Mirzan (012-2780799)


Nurul Huda (019-6786881)