Dunia Herba HPA

Lady Cheer

Posted on: 18 Oktober, 2006

lady3.jpg

LADY CHEER – PEMBERSIH KHAS UNTUK WANITA

Rumusan istimewa daripada ekstrak SIREH dan MANJAKANI bertindak membersih bahagian kewanitaan anda secara semulajadi agar lebih segar, harum dan yakin sepanjang hari.

Kelebihan Produk :

1. Merawat keputihan
2. Merawat kegatalan pada bahagian vagina
3. Melancarkan perjalanan haid
4. Penyubur kandungan wanita
5. Mengecut dan merawat kembali vagina

Kelebihan Herba :

Sireh (Piper betel)

1. Merawat keputihan dengan merencatkan perkembangan kulat (Candica Albican) penyebab keputihan.

2. Antiseptik untuk mengubati gatal dan alahan pada kulit serta ruam.

3. Melancarkan perjalanan haid dan penyubur kandungan/rahim wanita.

Manjakani (Croton caudatum)

1. Sebagai elemen perawat dinding vagina.

2. Membuang lendir dan partikal asing pada vagina.

3. Menstabilkan pH vagina.

4. Mengecutkan vagina serta merawat kembali saluran peranakan.

5. Membantu metabolisma dengan mengekalkan Vitamin E pada epidermis.

Serapat (Parameria laevigata)

1. Merawat saluran peranakan dengan mengimbangi pH serta keasidan vagina

Dengan beberapa titis sahaja anda akan merasai perbezaannya. Mulai hari anda sebagai wanita anggun penuh keyakinan!!!

Harga :

Semenanjung : RM18

Sabah/Sarawak : RM21

23 Respons to "Lady Cheer"

a’kum….

ingin bertanya kenapa lady cheer tidak dapat masuk kbrunei?sedang kan produck ini laris kat brunei.di harap akan dapat menghantar kbrunei kembali.
sekian terima kasih.

nj@226

a’kum….

ingin bertanya kenapa lady cheer tidak dapat masuk kbrunei?sedang kan produck ini laris kat brunei.di harap akan dapat menghantar kbrunei kembali.
sekian terima kasih.

nj@226

Wslm Cik NJ, sila berhubung dengan pegawai pemasaran HPA iaitu En Faisol berkenaan hal ini. Sila emel: cwahidagm@yahoo.com atau terus hubungi pihak HQ HPA 04-9776805 utk mendapatkan keterangan lanjut mengenai urusan pemasaran produk Lady Cheer ini di Brunei. Wassalam.

Wslm Cik NJ, sila berhubung dengan pegawai pemasaran HPA iaitu En Faisol berkenaan hal ini. Sila emel: cwahidagm@yahoo.com atau terus hubungi pihak HQ HPA 04-9776805 utk mendapatkan keterangan lanjut mengenai urusan pemasaran produk Lady Cheer ini di Brunei. Wassalam.

a”kum…..saya baru aje lepas melahirkan anak.saya nak tanya adakah dengan menggunakan alat ini penyakit putih saya akan hilang dengan cepat.saya tak tahan la dgn bau nya dan ia keluar terlalu banyak.

Soalan dari Pn Noor: https://duniaherbahpa.wordpress.com/2006/10/18/lady-cheer/#comment-1063
a”kum…..saya baru aje lepas melahirkan anak.saya nak tanya adakah dengan menggunakan alat ini penyakit putih saya akan hilang dengan cepat.saya tak tahan la dgn bau nya dan ia keluar terlalu banyak.
Jwpn: Salam Pn Noor, anda disarankan mengambil Paramaria Plus, Herba Keputihan, Kopi radix dan Lady Cheer (utk disapu) utk mendptkan kesan yg lebih baik bagi mengatasi masalah keputihan yg anda alami. Digalakkan juga agar mengambil gula perang (brown sugar) dalam amalan pemakanan seharian anda. Wassalam.

sadakah produk ini dpt mengetatkan atau merapatkan kembali vagina?kt mana blh dptkan poduk ini?

uii..saya dah cuba lady cheer ni..bau nya mak aiii..wangi sungguh..lepas gunakan lady cheer ni ..alhamdullillah..dah tak de lendir yg ntah apa2…congrats to HPA..

bagi ibu hamil…camner nak rawat keputihan?

saya ingin tahu produk set bersalin HPA, baru-baru ini saya telah mencuci rahim saya. Adakah produk ini sesuai untuk kesihatan saya?

salam..
adakah lady cheer ni boleh digunakan oleh wanita hamil yg mengalami masalah gatal2 pada faraj?

salam,
saya baru mengunakan produk lady cheer ini dalam seminggu.soalan saye;
1.berape kerapkah penggunaan yang dicadangkan kerana saya menggunakan nya setiap kali berhadas kecil.
2. mengapa keputihan saya semakin banyak dan warnanya berubah kepada hijauan.adakah kerana kekerapan saya menggunakannya?

jun, on October 17th, 2009 at 2:26 pm Said:
salam,
saya baru mengunakan produk lady cheer ini dalam seminggu.soalan saye;
1.berape kerapkah penggunaan yang dicadangkan kerana saya menggunakan nya setiap kali berhadas kecil.
Jawapan : 2 kali sehari dah memadai..
2. mengapa keputihan saya semakin banyak dan warnanya berubah kepada hijauan.adakah kerana kekerapan saya menggunakannya?

Jawapan : Disarankan terus menggunakan dan mengamalkan bersama Paramaria Plus, Herba Keputihan, Kopi radix. Insyaallah berkesan..

Yang penting Selawat sebelum menggunakannya.

Produk yang paling mujarab untuk merawat keputihan serta merapatkan kembali Vagina..

saya ingin tahu, bolehkah wanita yang sedang hamil menggunakan lady cheer?

saya ingin tahu,blh kan wanita hamil menggunakan nya dan blhkah jga digunakan semasa berpantang… tlg jelaskan…
TERIMA KASIH… memerlukan jwpn segera.

pls pihak HPA…saya masih menantikan jwpn dn saya rse bkn saya seorng yg ingin tahu mengenai nya. Blh kan wanita hamil dan berpantang menggunakan produk ini.
TERIMA KASIH……….. memerlukan maklum balas segera dr puhak HPA.

KENAPE PERSOALAN MASIH TIADA JAWAPAN… ADALAH PERLU MENUNGGU LEBIH LAMA LG…. HMMMM….

slm.. ini pengakuan sy yg sgt puas hati dgn lady cheer. cecairnya pekat dan amat menjimatkan. (lebih nilai utk wang saya)titiskan sedikit sudah cukup membersih. sekitaran alat sulit menjadi putih cerah n bersih, sewaktu dalam pantang, sy guna lady cheer utk cuci tiap kali ke tandas bagi memastikan kebersihan optimumluka jahitan dan mengelakkan jangkitan kuman.

satu sebab lain yg membuatkan sy akan pastikan lady cheer sentiasa ada stok dlm toilet saya ialah ia menghilangkan bau peluh (sy bermasalah bau peluh yg kuat). sekarang, masalah sy selesai. alhamdulillah.. lega rasanya. cubalah. anda pasti tak menyesal. sebotol tahan dua bulan atau lebih

assalamualaikum,saya ahli hpa brunei ingin membuat pesanan lady cheer boleh?

salam.. boleh ke orang mengandung menggunakan produk lady cheer? sbp herba biasanye pnas..

Salam…saya nak tanya lady cheer ni boleh digunakan oleh perempuan yg sedang mengandung x?

salam,sy nk bli produk lady cheer ni.sy tggl d temerloh.di mna stokis d temerloh ye??urgent….

Tinggalkan komen

PERHATIAN!

*Mulai sekarang, laman blog ini akan berpindah sepenuhnya ke laman web baru iaitu http://www.duniaherbahpa.com . Segala info terbaru tentang produk dan berita HPA tidak lagi diupdate dalam blog ini. Sebarang pertanyaan dan komen juga hendaklah dikemukakan dalam laman web baru. Harap maklum. Sekian, terima kasih-DuniaHerbaHPA

PERHATIAN!!!

DIHARAP ANDA SEMUA BERI KERJASAMA UNTUK MENGHANTAR APA-APA KOMEN ATAU PERTANYAAN KE LAMAN WEB BARU IAITU www.duniaherbahpa.com . SEGALA KOMEN ANDA DALAM LAMAN BLOG INI TIDAK AKAN DILAYAN. HARAP MAKLUM.

Tanya Online


Muhamad Redza (0193093956)


Mirzan (012-2780799)


Nurul Huda (019-6786881)